شما می توانید از طریق لینک زیر در صفحه اینستاگرام سایت مشترک شوید

Menu

سوالات آزمون های دکتری فیتوشیمی تمامی سال ها

سوالات آزمون های دکتری فیتوشیمی

سوالاتپاسخنامه تستیپاسخنامه تشریحیلینک دانلود
دکتری فیتوشیمی 93دانلود( پسورد: alivechem.com )
دکتری فیتوشیمی 94دانلود( پسورد: alivechem.com )
دکتری فیتوشیمی 95
دکتری فیتوشیمی 96دانلود( پسورد: alivechem.com )
دکتری فیتوشیمی 97دانلود( پسورد: alivechem.com )
دکتری فیتوشیمی 99دانلود( پسورد: alivechem.com )
دکتری فیتوشیمی 1400دانلود( پسورد: alivechem.com )
دکتری فیتوشیمی 1401دانلود( پسورد: alivechem.com )
دکتری فیتوشیمی 1402دانلود( پسورد: alivechem.com )

رشته فیتوشیمی جزو رشته های امتحانی گروه علوم پایه است. با توجه به دفترچه ثبت نام آزمون دکتری، تمامی داوطلبانی که از تمامی رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شدند، می توانند در این کدرشته امتحانی شرکت کنند.

رشته فیتوشیمی معمولا در تمامی دانشگاه های دولتی و آزاد از جمله شبانه، غیرانتفاعی و پیام نور دارای ظرفیت می باشد. به همین دلیل علاقه مندان زیادی هر ساله می توانند پس از مطالعه دقیق منابع دکتری فیتوشیمی به ثبت نام در این رشته / گرایش بپردازند. در ادامه مقاله به بررسی منابع دکتری رشته فیتوشیمی 1403 پرداخته و لیست کتاب ها و سوالات آموزشی مفید را ارائه می دهیم.

سوالات آزمون دکتری فیتوشیمی ۱۴۰۳

سازمان سنجش هر ساله اقدام به انتشار اطلاعیه منابع دکتری ویژه تمامی رشته / گرایش ها می کند تا متقاضیانی که قصد شرکت در کنکور دکتری را دارند بتوانند مطابق اطلاعات ارائه شده به تهیه کتب و مواد آموزشی مهم در این آزمون بپردازند.

متقاضیان آزمون دکتری فیتوشیمی 1403 می بایست در ابتدا از گرایشی که قصد شرکت در کنکور آن را دارند اطمینان حاصل کرده و سپس بر اساس لیست دروس ارائه اقدام به تهیه کتب نمایند. اطلاعات کامل این رشته از جمله لیست سوالات عمومی و اختصاصی و کد ضریب تاثیر هر کدام، در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری درج شده است و متقاضیان با مطالعه دقیق آن می توانند به بهتر شدن رتبه خود کمک کنند.

عناوین دروس امتحانی رشته فیتوشیمی در آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد
سوالات دروس عمومیسوالات دروس تخصصی در سطح کارشناسی سوالات دروس تخصصی در سطح کارشناسی ارشد
استعداد تحصیلی – زبان انگلیسیشیمی آلی پیشرفته – شیمی تركیبات طبیعی – جداسازی و شناسایی تركیبات طبیعی

سوالات آزمون دکتری فیتوشیمی ۱۴۰۳ از سه بخش سوالات زبان خارجه، سوالات استعداد تحصیلی دکتری و سوالات تخصصی رشته تحصیلی تشکیل شده است. متقاضیان برای هر سه بخش ذکر شده می بایست منابع معتبری تهیه کرده و تا روز برگزاری آزمون دکتری به مطالعه آن ها بپردازند.